Müügitingimused


DISAINMET.EE müügitingimused ja kohustused

Veebipoe DISAINMET.EE (edaspidi Veebipood) omanik on Disainmet OÜ (registrikood: 12606156), asukohaga Ilmatsalu 3b, Tartu linn, Tartumaa 51014. Käesolevad müügi ja tarne üldtingimused Veebipoe ja ostja vahel sõlmitud tellimuste (edaspidi Tellimus) lahutamatuks osaks, millega lepitakse kokku Veebipoe poolt ostjale toote või toodete ja teenuse või teenuste (edaspidi Toode ja/või Kaup) müümise, üleandmise ning tasumise tingimustes ja korras.

1. Müügilepingu kehtivus, kauba ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Eesti Vabariigi piires hinnale kauba kättetoimetamise tasu ei lisandu, kui ei ole märgitud teisiti.

Teave ja detailne info kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Valuuta, milles makseid vastu võetakse on EUR(euro).

Kasutusel olevad makseviisid:

  1. Pangalingid: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor pank, COOP pank.

Disainmet OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Disainmet OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-le.

 

2. Tellimuse vormistamine

  1. Valige sobivad tooted ning lisage need ostukorvi vajutades nuppu LISA KORVI.
    Soovitud tooted leiate kõige kiiremini kasutades otsingut või valides sobiva kategooria menüüst. Ostukorvi sisu saate vaadata ja vajadusel muuta vajutades menüünupule OSTUKORV.
  2. Kui te olete valinud endale meelepärase ostukorvi sisu ja olete valmis tellimust esitama, siis vajutage nuppu MINE KASSASSE.
    Sisestage tellimuse esitamiseks kõik vajalikud andmed. (kui olete DISAINMET.EE püsiklient on teil võimalik sisse logida ja lahtrid täidetakse automaatselt). Peale andmete sisestamist avanevad vastavalt teie tarneaadressile kõik võimalikud transpordi valikud, kust palume valida kõige sobivama arvestades tellitud toodete iseärasusi.
  3. Tellimuse esitamiseks valige sobiv makseviis ja vajutage nuppu ESITAGE TELLIMUS.
    Peale tellimuse esitamist saadetakse teie e-postile automaatvastus koos tellimuse andmetega. Tellimusi on võimalik esitada ka otse info@disainmet.ee e-posti aadressile.
 

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Peale andmeväljade täitmist palun valige tellimuse eest tasumiseks sobiv makseviis.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine

DISAINMET.EE veebipoes müüdavaid kaupu toimetatakse kohale ainult Eesti vabariigi piires (eelneval kokkuleppel võimalik transportida Eesti naaberriikidesse).
Kaubaga seonduvad saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud ka kassas, saatmisviisi juures.
Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Täpsem tarneaeg on märgitud toote juures. Erandlikel juhtumitel ja müüjast mitteolenevatel põhjustel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.

4. 14-päevane tagastusõigus

Veebipood pakub 14-päevast tagastustõigust alates eseme kätte saamisest. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus/teavitus, mis sisaldab tellimuse numbrit, pealekorje aadressi ja tagastamise põhjust ning saata see e-posti aadressile info@disainmet.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise aadressiks on: Ilmatsalu 3b Tartu linn, Tartu maakond 51014.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

5. Pretensioonide esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Millest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@disainmet.ee või helistada telefonil: +372 54 638 638.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@disainmet.ee või helistada telefonil: +372 54 638 638.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

storecartphone-handsetcrossmenu